10-В Дистанційне навчання 2022 Алгебра


АЛГЕБРА             2022-2023 навчальний рік  


Наснаги,успіхів,удачі!










ІІ семестр


  Дивуйся, вивчай, пізнавай.
26.05.23
Контрольна робота( річна)  13.00-15.00



22.05-26.05.23

Рівняння що зводяться до алгебраїчних

Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Розгляньте приклади




Виконайте завдання6№1,2,3(б,е,є)



Рівняння що зводяться до алгебраїчних

Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки

15.05-19.05.23
Сам. робота дивись завдання нижче
Рівняння що зводяться до алгебраїчних

Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки






Самостійна робота №209(3),210(3),211(3)    * додатково( окрема оцінка №211(5))


Найпростіші тригонметричні рівняння.
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки





Попрацюйте з теоритичними відомостями

Рівняння називається тригонометричним, якщо невідома величина знаходиться під знаком тригонометричних функцій. Найпростішими тригонометричними рівняннями називаються рівняння . Розв’язати найпростіше тригонометричне рівняння – означає знайти множину всіх кутів, що мають дане значення тригонометричної функції. Якщо тригонометричне рівняння не є найпростішим, то за допомогою тотожних перетворень його треба звести до одного або кількох найпростіших, розв’язання яких визначається стандартними формулами.








При використанні формул для розв’язування тригонометричних рівнянь враховуйте, що

;               ;

;               .


Рогляньте приклади




Виконайте завдання    тестhttps://vseosvita.ua/test/start/rlv647                                                                                                    





08.05-12.05.23

08.05 до 20.00    тествання  https://vseosvita.ua/test/start/ehf554
Обернені тригонометричні функції.
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Попрацюйте з теоритичними відомостями та випишіть у зошит всі необхідні формули



Властивості функцій


Виконайте завдання       №1 тестування   https://vseosvita.ua/test/start/ehf554                                                                                          






11.05
Виконайте завдання:№1074,1075,1088(1,3)







Подивіться


01.05-05.05.23
Формули перетворення суми та різниці у добуток
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Попрацюйте з теоритичними відомостями

Розгляьте приклади

ФОРМУЛИ ПЕРЕТВОРННЯ ДОБТКУ У СУМУ, АО РІЗНИЦЮ



Виконайте завдання:
№1 тестування 02.05 14.00-15.00
№2 Контрольна робота
До всіх завдань написати розв'язки!!!














24.04-28.04.23

Формули половинного аргументу
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Попрацюйте з теоритичними відомостями



Випишіть у зошит всі формули половинного аргументу
Виконайте завдання
відповіді записувати звичайним дробом, час тестування 25 хвилин.

24.04.23
 Використання формул додавання, подвійного кута,половинного кута.
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Попрацюйте з теоритичними відомостями

Виконайте завдання: 1-7
Відповіді записати у таблицю та надіслати електронною поштою

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 


17.04-21.04.23
20.04
Доведіть формули потрійного аргументу
Роботи надіслати електронною поштою

Тест №1 Формули додавання ( 14.00-15.00  18.04)

Тест №2 Формули зведення 18.04

Формули зведення.Формули додавання, подвійного кута,половинного кута.
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Попрацюйте з теоритичними відомостями




Попраццюйте з теоритичними відомостями


Розгляньте приклади
Виконайте завдання
18.04 тестування №1
                                  №2

10.04-14.04.23
Формули зведення
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Попрацюйте з теоритичними відомостями

Розгляньте приклади

Виконайте завдання: виконуючи номери пишіть номери прикладів
№869   -  6 б     №873 приклади  1,2, 3,7  по  1б    
                                                        4, 5,6 по 2 б



Основні тригонометричні тотожності
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Подивіться відео урок


Попрацюйте з теоритичними відомостями


Розгляньте приклади

Потренуйтесь розв'язувати приклади

Завдання 
 !вирази такого виду записувати так: "синус квадрат альфа"                                              
Тестування https://vseosvita.ua/test/start/drl717                                                               



03.04-07.04.23
06.04 тестування
Попрацюйте з теоритичними відомостями, прикладами,відео уроками






Перейдіть до тестування( час тестування 25 хвилин)


Властивості графіків тангенс та котангенс.
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Подивіться відео урок


Теоритичні відомості


Розгляньте приклади
Виконайте завдання:
№792(1), 793(5)




20.03-24.03.23

Властивості графіків синус та косинус
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Подивіться відео урок



Теоритичні відомості



Приклади

Завдання:
Побудувати графік      8 б
Користуючись графіком назвати властивості   +  4 б


Періодичні функції
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Подивіться відео урок



Теоритичні відомості






Завдання :Самостійна робота   до 15.00
№738(3,6,9) 740(б)743(2,4,6)





Тригонометричні функції числового аргументу.Знаки тригонометричних функцій.Парність та непарнасть.
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Подивіться відео урок


Попраюйте з підручником,розгляньте приклади.



Виконайте завдання   
20.03 тестування https://vseosvita.ua/test/start/pjq863

13.03-17.03.23
Тригонометричні функції числового аргументу
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Подивіться відео урок

Повторення


Завдання: №696,704 ,     7 б  +708 (1,3,5) 5 б




"Радіанне вимірювання кутів"
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Подивіться відео урок



Попрацюйте з теоритичними відомостями


Пройдіть тестування (термін тесту 20 хвилин)





06.03-10.03.23
На цьому тиждні працюємо в асинхроні. З 13.03 будемо працювати синхронно
Виконуємо завдання з теми ірраціональні рівняння та нерівності,повторюємо теоритичні відомості. переглядаємо відео уроки.

"Ірраціональні рівняння та нерівності."
Відео уроки



Попрацюйте з параграфом підручника
Основні відомості

Передивіться приклиди розв'язків рівнянь на кожен з методів (готуємося до контрольної роботи)

Нерівності                                                                                                                              





Розгляньте приклади

Завдання .
Тестування  https://vseosvita.ua/test/start/pcd591                                                тривалість тестування 15 хвилин                                                                            
Контрольна робота


27.02-03.03.23

"Ірраціональні нерівності"

Подивіться відео урок
Попрацюйте з параграфом підручника
Випішіть основні відомості з параграфу, які допоможуть у розв'язані завдань
№ 1 №561
№2 № 562

№664
Завдання надіслатм електронною поштою.

20.02-24.02.23
21.02 Самостійна робота 14.00-15.00
Достатній рівень 8б
Додаткове завдання 3б



"Ірраціональні нерівності"
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Подивіться відео урок



Передивіться теоретичні відомості
Попрацюйте з прикладами




Виконайте завдання
№1

№2
№3

13.02-17.02.23
"Системи ірраціональних рівнянь"
Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Передивіться теоретичні відомості
Подивіться відео урок
Попрацюйте з прикладами
Виконайте завдання

Завдання №1  №645(1,4)  646(2)

№2 Розв'яжіть систему






06.02-09.02.23

Різні методи розв'язування ірраціональних рівнянь"
07.02 23 сам.робота
№1 тестування
№2 самостійна робота
№3  №637,638


Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Передивіться теоретичні відомості
Подивіться відео урок
Попрацюйте з записами у робочому зошит
Виконайте завдання




Відео урок

Завдання:

№1 тестування  https://vseosvita.ua/test/start/qzk446
№3  №637,638


30.01-03.02. 2023

Виконайте завдання
№1 №18(б,г,е) 36(д,е)
№2 контрольна робота
№3 виконуйте всі завдання, що були у січні!
Урок узагальнення та систематизації знань з теми: 
"Перетворення виразів з коренями п-ного степеня.Степінь з раціональним показником"
31.01  14.00        Контрольна робота
до 17.00    11б
до  22.00    9б
до 03.02     7б

8 .   №100(6)                            



Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом
Попрацюйте з теоритичними відомості
Передивись записи у робочому зошиті


Попрацюй з прикладами.


Виконайте завдання
№1 №18(б,г,е) 36(д,е)










23.01-27.01. 2023

Завдання на тиждень
№1   Виконайте перетворення
№134 (1,3,5,7,9) №135 (3)
№2 Самостійна робота 24.01.23   14.00
Увага, час тестування 30 хвилин, більшість питань теоритичні( властивості)
№3 тестуванняhttps://vseosvita.ua/test/start/bxb672

Самостійна робота 24.01.23   14.00
 
до 18.00    11б
сьогодні    9б
до 27.01     7б





"Перетворення виразів з коренями п-ного степеня"

Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом

Передивіться відео уроки





Теоритичні відомості




Виконайте завдання
№1   Виконайте перетворення
№134 (1,3,5,7,9) №135 (3)
№2 Самостійна робота 24.01.23   14.00
Увага, час тестування 30 хвилин, більшість питань теоритичні( властивості)
№3 тестуванняhttps://vseosvita.ua/test/start/bxb672


16.01-20.01 2023

"Перетворення виразів з коренями п-ного степеня"

Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом

Передивіться відео уроки




Опрацюйте теоритичні відомості

Розгляньте приклади


Виконайте завдання:
Завдання №1     №522,525 до19.01  
19.01        максимальний бал  11
до 23.01   максимальний бал  8
далі            максимальний бал  6

Завдання №2 тестування 
 

09.01-13.01 2023

"Означення кореня п-ного степеня.Властивості кореня п-ного степеня"

10.01 Самостійна   робота.  Відповіді  надсилати електронною поштою

 оцінювання
до 15.00     максимальний бал  10
сьогодні     максимальний бал  8
далі              максимальний бал  6

Виконуєммо завдання №1,№2

 №1 тестування  https://vseosvita.ua/test/start/umz803
№2домашня робота

Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом

Передивіться відео уроки



Опрацюйте теоритичні відомості





Розгляньте приклади


Виконайте завдання:
 №1 тестування  https://vseosvita.ua/test/start/umz803
№2домашня робота
роботи надіслати електронною поштою

9.12-23.12.22
"Рівняння та нерівності з двома змінними"
Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом
Передивись записи у робочому зошиті
Попрацюй з прикладами.
Будьте уважними, розглядаючи приклади ви знайдете відповіді на деякі питання контрольної роботи
Контрольна робота до 21.12
(21.12 будуть виставлені оцінки за І семестр)

Приклади








12.12-16.12.22
всі завдання:
№1 тестування(увага! тривалість тесту 20 хвилин)
№2 Самостійна робота
№3 Практична робота

12.12  Рівняння,нерівності з модулем.
Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом
Передивіться запропановані  відео уроки
Передивись теоритичні відомості та приклади
Виконай завдання

№1   тестування(увага! тривалість тесту 20 хвилин)
№2     Самостійна робота
Розв'язки до тесту надіслати електронною поштою
№3  Практична робота №327

13.12-16.12"Рівняння з двом змінними та його графік"
Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом
Попрацюйте з теоритичними відомостями


Згадай найпростіші перетворення графіків











Передивіться запропановані  відео уроки                                                                          
№3
Практична робота




05.12-08.12.22

Посилання на дошку
Рівняння,нерівності з модулем.
Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом
Передивіться запропановані  відео уроки




Попрацюй з теоритичними відомостями та розглянь приклади
Рівняння:





Нерівності:



Виконай завдання
№1 тестування https://vseosvita.ua/test/start/ugk731
№2 самостійна робота https://vseosvita.ua/test/start/xpw739

28.11-02.12.2022
всі завдання:
№1   №293, 297
№2 тестування https://vseosvita.ua/test/start/vaw252  
28.11.22
Рівняння,нерівності,системи рівнянь з параметром.
Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом
Передивіться всі запропановані  відео уроки з теми.
Систематизуйте свої знання, підготуйтесь до контрольної роботи (скористуйтесь прикладами класних та домашних робіт)
29.11 11.00 Контрольна робота
Текст контрольної роботи



01.12.22
Рівняння та нерівності з модулем                                                
Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом
Передивіться запропановані відео уроки








Попрацюйте з теоритичними відомостями




Виконайте завдання:
№1  №293, 297

№2 тестування https://vseosvita.ua/test/start/vaw252

21.11-25.11.2022
всі завдання:
№1    2.1.6 (1,4)  
№2    2.1.12, 2.1.14
№3   

Нерівності з параметром.
Приєднайтесь до відео консультацій за розкладом
Передивіться запропановані відео уроки





Попрацюйте з теоритичними відомостями


Розгляньте приклади



Виконайте завдання:
№1      2.1.6 (1,4)
№2   2.1.12,2.1.14
Розгляньте приклади та виконайте завдання 3





№3 

14.11-18.11.2022

Завдання на тиждень:
 №1         №282 (6,7)   
 №2      ЧАС ПРОВЕДЕННЯ :  17.11     12.00-13.00

                Самостійна робота:( завдання дивись у розділі "Виконай завдання")

 №3    тест на 15.11
Рівняння з параметромКвадратні рівняння з параметром.

Приєднайтесь до відео консультації за розкладом

  Передивіться відео уроки




Опрацюйте алгоритм





Розгляньте приклади


Виконайте завдання 
№1      №282 (6,7)

ЧАС ПРОВЕДЕННЯ :  17.11     12.00-13.00

Самостійна робота: 1) тільки а

Роботи на пошту!


        
№3 Тестування





07.11-11.11.2022

Завдання на тиждень:
 №1      №270(4),271(3,4),273(2)
 
Рівняння з параметром.  Лінійні рівняння з параметром.

Приєднайтесь до відео консультації за розкладом

  Передивіться відео уроки


Розгляньте приклади


Виконайте завдання: 
 №1      №270(4),271(3,4),273(2)
 

                                      
Рівняння з параметром. Квадратні рівняння з параметром.

Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Передивіться відео уроки



Розгляньте приклади



пройдіть тестування




24.10-28.10 2022

Узагальнення. 

27.10 10-В  11.00   Контрольна робота.

"Розв'язування нерівностей.Метод інтервалів."
Завдання для:
Волович Д, Єлісєєвої А, Олійника А, Чужбойської П,  Щербакова А

Завдання для інших учнів:




"Розв'язування нерівностей.Метод інтервалів."

   Приєднайтесь до відео консультації за розкладом

    Передивіться відео уроки

Передивіться приклади класної роботи.
Виконайте тренувальні вправи: до 26.10




17.10-21.10 2022    

"Розв'язування нерівностей.Метод інтервалів."
Увага!!!
Теорема Безу

відео     https://www.youtube.com/watch?v=XSWiDZAjz88

презентація









Приєднайтесь до відео консультації за розкладом
Передивіться відео уроки



Повторіть застосування методу інтервалів на прикладах.

Виконайте завдання:
№1 ( до 19.10)

№258(4)259(2) 
№2( до 21.10)

№262(2) 263(5)


10.10-14.10 2022     

"Розв'язування нерівностей.Метод інтервалів."
Передивіться відео уроки


Скористайтесь корисними підказками

1. Схема розв’язування нерівності методом інтервалів :

 1. Привести нерівність до такого виду, де в лівій частині знаходиться функція, а в правій 0.

 2. Знайти область визначення функції.

 3. Знайти нулі функції, тобто - вирішити рівняння, х1 = m, x2 = n.

 4. На числову пряму нанесемо область визначення функції і за допомогою нулів розіб’ємо її (область визначення) на інтервали.

 5. Визначити знаки функції на отриманих інтервалах.

 6. Вибрати інтервали, де функція набуває необхідних значень і записати відповідь.

Виходячи з вищезазначеного, маємо розв’язки нерівностей:

2. Застосування методу інтервалів на прикладах.

 

Методичний прийом „Працюємо за зразком”.  Разом з учнями розв’язуємо нерівність методом інтервалів з коментуванням.

а) Розв’яжемо нерівність  (х + 2)(х - 3)(х - 5) >0.

Розглянемо функцію  у = (х + 2)(х - 3)(х - 5)  і знайдемо ті значення x, при яких вона набуває додатних значень. Область визначення функції — множина дійсних чисел. Нулі функції: х1=-2, х2=3, х3=5. Нулі розбивають область визначення на чотири проміжки: ( - ∞;-2 )



; (-2; 3); (3; 5); (5; + ∞ ) . На будь-якому з цих проміжків кожен із множників х + 2, х - 3, х - 5   має певний знак. Позначимо на координатній прямій нулі функції та її знаки на кожному з проміжків.



Відповідь: (-2; 3) (5; + ∞ ) .

На кожному з проміжків функція зберігає знак, а після переходу через нулі її знак змінюється. У такий спосіб можна знайти знаки функції виду

f(x) = (х – х1)(х – х2)(х – х3)…(х - хn)

 

б) Розв’яжемо нерівність  3х2 – 6х + 24 < 0.

 Зведемо нерівність до нерівності виду: 3(х + 2)(х - 4)

х1 = -2,         нулі функції

 х2 = 4

Позначимо на координатній прямій нулі функції, розіб’ємо її на інтервали

,

 Відповідь: (-2; 4).

 

в) Розв’язування дробових раціональних нерівностей.

Метод інтервалів можна застосовувати і для розв’язування дробових нерівностей. Дробово-раціональна функція може міняти знак тільки в тих точках, в яких вона дорівнює нулю або не існує.

Приклад 1.

 


Розв’язання:

D(f): хє всі числа крім 15   

Розглянемо функцію:

  

   f(х)=




Нулі функції: х1 =-15, х2 = 2

Наносимо на координатний промінь нулі функції і ОДЗ, визначимо знак функції на отриманих інтервалах, виберемо інтервал, де функція набуває додатних значень.

Відповідь: ??

Виконайте завдання: 

   1.    №13.2(2), 13.4(2), 13.6(2) надіслати електронною поштою


2. Тестування

https://vseosvita.ua/test/start/mou897

https://vseosvita.ua/test/start/cns253


Контрольна робота 10-В

Тестування 12.00-12.30  7 балів
12.30-12.45 додаткове завдання  
Побудувати графік функції, назвати властивості
(надіслати електронною поштою до 13.00)



03.10-07.10. 2022

"Властивості і графіки основних видів функцій.Перетворення графіків."

Дайте відповідь на наступні питання(письмово у зошитах 10-Б,В №169-172,174)
на 04.10


Виконайте завдання(10-В) на 06.10
Корисні підказки
Преобразование   y = f (x + c),  где c   – число

В случае   c > 0   график функции   y = f (x)   переносится влево на расстояние | c |

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   c < 0   график функции   y = f (x)   переносится вправо на расстояние | c |

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = f (x) + c,  где   c   – число

В случае   c > 0   график функции   y = f (x)   переносится вверх на расстояние | c |

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   c < 0   график функции   y = f (x)   переносится вниз на расстояние | c |

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = – f (x)

График функции   y = f (x)   симметрично отражается относительно оси Ox.

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = f ( – x)

График функции   y = f (x)   симметрично отражается относительно оси Oy.

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = f (kx), где  k   – число

В случае   k > 1   происходит сжатие графика функции
y = f (x)   в   k   раз к оси   Oy.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   0 < k < 1   происходит растяжение графика функции   y = f (x)   в Элементарные преобразования графиков функций раз от оси   Oy.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   – 1 < k < 0   происходит растяжение графика функции   y = f (x)   в   Элементарные преобразования графиков функций   раз от оси   Oy   с последующим симметричным отражением графика относительно оси Oy.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   k < – 1   происходит сжатие графика функции
y = f (x)   в   k |   раз к оси   Oy   с последующим симметричным отражением графика относительно оси Oy.

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = k f (x), где  k   – число

В случае   k > 1   происходит растяжение графика функции   y = f (x)   в   k   раз от оси   Ox.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   0 < k < 1   происходит сжатие графика функции   y = f (x)   в   Элементарные преобразования графиков функций   раз к оси   Ox.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   – 1 < k < 0   происходит сжатие графика функции   y = f (x)   в   Элементарные преобразования графиков функций   раз к оси   Ox   с последующим симметричным отражением графика относительно оси Ox.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   k < – 1   происходит растяжение графика функции   y = f (x)   в   k |   раз от оси   Ox   с последующим симметричным отражением графика относительно оси Ox.

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = | f (x)|

Часть графика функции
y = f (x),   расположенная в области Элементарные преобразования графиков функцийостаётся на месте. Часть графика функции   y = f (x),   расположенная в области   y < 0,   симметрично отражается относительно оси Ox.


Преобразование   y = f (| x|)

Ось   Oy   является осью симметрии графика функции   y = f (| x|).

Часть графика функции
y = f (x), расположенная в области Элементарные преобразования графиков функций остаётся на месте. Часть графика функции   y = f (| x|),   расположенная в области   x < 0,   получается из части графика, расположенной в области Элементарные преобразования графиков функций при помощи симметричного отражения относительно оси Oy.

Элементарные преобразования графиков функций









26.09-30.09 2022
"Властивості і графіки основних видів функцій.Перетворення графіків."
Передивіться відео уроки


Опрацюйте теоритичні відомості


Преобразование   y = f (x + c),  где c   – число

В случае   c > 0   график функции   y = f (x)   переносится влево на расстояние | c |

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   c < 0   график функции   y = f (x)   переносится вправо на расстояние | c |

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = f (x) + c,  где   c   – число

В случае   c > 0   график функции   y = f (x)   переносится вверх на расстояние | c |

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   c < 0   график функции   y = f (x)   переносится вниз на расстояние | c |

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = – f (x)

График функции   y = f (x)   симметрично отражается относительно оси Ox.

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = f ( – x)

График функции   y = f (x)   симметрично отражается относительно оси Oy.

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = f (kx), где  k   – число

В случае   k > 1   происходит сжатие графика функции
y = f (x)   в   k   раз к оси   Oy.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   0 < k < 1   происходит растяжение графика функции   y = f (x)   в Элементарные преобразования графиков функций раз от оси   Oy.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   – 1 < k < 0   происходит растяжение графика функции   y = f (x)   в   Элементарные преобразования графиков функций   раз от оси   Oy   с последующим симметричным отражением графика относительно оси Oy.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   k < – 1   происходит сжатие графика функции
y = f (x)   в   k |   раз к оси   Oy   с последующим симметричным отражением графика относительно оси Oy.

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = k f (x), где  k   – число

В случае   k > 1   происходит растяжение графика функции   y = f (x)   в   k   раз от оси   Ox.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   0 < k < 1   происходит сжатие графика функции   y = f (x)   в   Элементарные преобразования графиков функций   раз к оси   Ox.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   – 1 < k < 0   происходит сжатие графика функции   y = f (x)   в   Элементарные преобразования графиков функций   раз к оси   Ox   с последующим симметричным отражением графика относительно оси Ox.

Элементарные преобразования графиков функций

В случае   k < – 1   происходит растяжение графика функции   y = f (x)   в   k |   раз от оси   Ox   с последующим симметричным отражением графика относительно оси Ox.

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = | f (x)|

Часть графика функции
y = f (x),   расположенная в области Элементарные преобразования графиков функцийостаётся на месте. Часть графика функции   y = f (x),   расположенная в области   y < 0,   симметрично отражается относительно оси Ox.

Элементарные преобразования графиков функций
Преобразование   y = f (| x|)

Ось   Oy   является осью симметрии графика функции   y = f (| x|).

Часть графика функции
y = f (x), расположенная в области Элементарные преобразования графиков функций остаётся на месте. Часть графика функции   y = f (| x|),   расположенная в области   x < 0,   получается из части графика, расположенной в области Элементарные преобразования графиков функций при помощи симметричного отражения относительно оси Oy.

Элементарные преобразования графиков функций
Виконайте завдання
Домашнє завдання 10-Б

Назвіть: а)нулі функції
               б) проміжки зростання ,спадання
               в) проміжки знакосталості
Класну та домашню роботу надіслати на електронну пошту.

Домашнє завдання 10-В
Побудувати графік( формат А-4,надіслати на електронну пошту)
y=| x+ 6| x| + 5 |

19.09-24.09 2022

Заняття №6-7 "Числові функції.Властивості функцій"
"Нулі функції"
Перегляньте запис у робочому зошиті  
Подивіться відео урок



Виконайте завдання
10-Б виконати у зошитах. надіслати електроною поштою
10-В пройти тестування

https://vseosvita.ua/test/start/wdk857


12.09-16.09 2022

Заняття №4-5 " Числові функції.Властивості функцій"Область визначення.область значень"
Перегляньте запис у робочому зошиті  

Подивіться відео урок


Виконайте завдання

https://vseosvita.ua/test/start/iey750

12.09.2022!!!

Заняття №3 "Діагностична контрольна робота"

Увага! Контрольна робота розпочнеться точно за роскладом!

10-Б 12.09   10.00  тривалість 45 хвилин

https://vseosvita.ua/test/start/muo578 

10-В 12.09     11.00  тривалість 45 хвилин

https://vseosvita.ua/test/start/txs091 

 Пройти тестування,відповіді записати у тест,детальні розв'язки завдань надіслати електроною поштою 12.09 до 20.00 

Заняття №2 "Нестандартні способи розв'язування квадратних рівнянь"  

Перегляньте запис у робочому зошиті  

Скористуйтесь теоритичними підказками   

Подивіться відео урок

 Виконайте завдання







 05.09-09.09.2022

 Заняття №1    "Повторення.Рівняння"

Перегляньте запис у робочому зошиті 
Скористуйтесь теоритичними підказками 
Подивіться відео урок
Виконайте завдання
Відеоуроки
 


Завдання: Тест№1

 10-Б     https://vseosvita.ua/test/start/gmb546

10-В    https://vseosvita.ua/test/start/pov403

 










 тест №3        https://vseosvita.ua/test/start/wfj308


26.04-30.04.2021

Онлайн урок відбудеться  на платформі Google meet за розкладом.

Урок № 7-8 "Найпростіші тригонометричні рівняння"
Повторити означеня   arcsin x   arccos x  arctq x   arcctq x
Перегляньте запис у робочому зошиті 
Скористуйтесь теоритичними підказками 
Подивіться відео урок
Розглянь приклади у підручникустор.88, стор.92 та на блогу
Виконайте завдання







Примеры решения задач

Примеры решения задач

Примеры решения задач

Пройдіть тестування https://vseosvita.ua/test/start/wzv203

19.04.2021

Онлайн урок відбудеться  на платформі Google meet за розкладом.

Урок № 5-6 "ОБЕРНЕНІ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ"
Вивчити означеня та розглянути властивості  функцій y=arcsin x   y=arccos x  y=arctq x 
 y= arcctq x
Перегляньте запис у робочому зошиті 
Подивіться відео урок
Перейдіть до виконання завдань

Означення

Определение.

Арксинус числа a∈[−1, 1] – это угол −90°≤α≤90° (−π/2≤α≤π/2), синус которого равен a.

Аналогично определяются арккосинус, арктангенс и арккотангенс.

Определение.

Арккосинус числа a∈[−1, 1] – это угол 0°≤α≤180° (0≤α≤π), косинус которого равен a.

Определение.

Арктангенс числа a∈(−∞, +∞) – это угол −90°<α<90° (−π/2<α<π/2), тангенс которого равен a.

Определение.

Арккотангенс числа a∈(−∞, +∞) – это угол 0°<α<180° (0<α<π), котангенс которого равен a.

Формулы перехода от отрицательных значений к положительным:

arcsin(x)=arcsinx

arccos(x)=πarccosx

arctg(x)=arctgx

Функция  непрерывна и ограничена на всей своей области определения. Она является строго возрастающей.

  •  при 
  •  при 
  •  (область определения),
  •  (область значений).
  • Функция  непрерывна и ограничена на всей своей области определения. Она является строго убывающей и неотрицательной.

    •  при 
    •  при 
    •  (область определения),
    •  (область значений).

Корисні посилання

https://resh.edu.ru/subject/lesson/6113/main/200860/

Приклади

Учитывая определения обратных тригонометрических функций получим:

Знайти область визначення


Попрацюйте з підручником:
стор.87,92 означення

Завдання №3(в,г,ж)       №4 (а,в,д) до 20.04  електронною поштою

Пройдіть тестування    https://vseosvita.ua/test/start/vtv296

12.04.2021

Онлайн урок відбудеться  на платформі Google meet за розкладом.

Урок №3     "Графіки тригонометричних функцій"
Передивіться відео уроки з уроків №1,№2
Опрацюйте параграф підручника
Розгляньте приклади побудови графіків ( див. 16.04)
Перейдіть до тестування

https://vseosvita.ua/test/start/wgj134

Подивіться та виконайте всі завдання за квітень!!!

16.04.2021

Урок№4     "Графіки тригонометричних функцій"
Практична робота:
Побудувати графік функції

Розгляньте приклади побудови графіків






Виконайте практичну роботу:

Побудувати графік функції,дайте пояснення обраним перетворенням (дивись приклади)



05.04

Онлайн урок відбудеться  на платформі Google meet за розкладом.

УВАГА на цьому   тиждні ви отримаєте дві оцінки з алгебри !!!!
Урок №1

Тригонометричні функції,властивості,графік

Функції  y=sin x,  y=cos x

Передивіться відео урок
Опрацюйте параграф підручника
Перейдіть до тестування

Сравнить:


Виконай завдання



Відповіді надіслати електронною поштою

пройди тестування              


 09.04

Урок№2 

Функції    y=tg x,  y= ctg x






Тест    https://vseosvita.ua/test/start/dmt153






19.03.2021   10-А,Б,В

Тригонометричні функції,властивості,графік

Передивіться відео урок
Опрацюйте параграф підручника
Перейдіть до тестування

ТЕСТ   https://vseosvita.ua/test/start/ntv352





10-Б 09.03

Виконайте завдання у робочих зошитах

1.«Знайди помилку»

1) соs170соs130-sin170sin13°= соs 40;     

2) 5соs90° +2соs0° +10соs180° = -8;

3) cos80°sіn100 - sіn800соs10° = sіn 70°;

4) sin ( 3п/2+а) =  - sin α

2.«Встанови відповідність»

1. tg (π/4)                         і) cos α

2. cos2 α/2 sin2 α2                  п) tg α/2

3. sinα/1+cosα                          х) sin2α

4. 1+cos2α2                             a) cos2α

5. 2sinα cosα                         г) 1-tgα/1+tgα

6. 2 cos2α – 1                        р) sinα 

7. 1-cos2α2


Виконайте контрольну роботу на подвійних аркушах


І варіант 

Івлєва, Іщук, Кравченко,Личко, Магеррамова, Мевшин, Фуртатов, Шарга, Шкуров, Шмата, Горлатенко, Пархоменко,Шнуровенко

 Спростити вираз (1 — 2):

1.      1) sin17° + cos17°;               2) tg × ctgх;                   3) 1 + tg4b.

2.      1) 1 ‑ sin29°;                            2) –sinb ‑ cosb;               

3.      Обчислити:

         1) sin a, tg a, ctg a, якщо cos a = 0,6 і а єІ ч.

         2) cosa, якщо tg a = ‑3.

Спростити вираз:

3) tg a ctg a + ctga;                4) (sin b ‑ cos b)2 + 2sin b cos b.

Достатній рівень

1.     Спростити вираз (1 – ctg a)2 + (1 + ctg a)2.

2.      Довести тотожність ctg2 a ‑ сos2 a = cos2 a ctg2 a.


 

    ІІ-варіант  Демідова, Негоіца,Позюченко, Капітонов, Студілко Слободянюк,

 Спростити вираз (1 — 2):

1.      1) sin71° + cos71°;               2) tg × ctgх;                                3) 1 + ctg3a.

2.      1) 1 ‑ cos15°;                           2) –3sina ‑ 3cosa;          

3.      Обчислити:

         1) cos a, tg a, ctg a, якщо sin a = 0,8 і а є ІІ ч.

         2) sina, якщо ctg a = 5.

Спростити вираз:

3) tg2 a + tg a ctg a;                  4) (sin x + cos x)2 ‑ 2sin x cos x.

Достатній рівень

1.      Спростити вираз (1 + tg a)2 + (1 – tg a)2.

2.      Довести тотожність tg2 a ‑ sin2 a = tg2 a sin2 a.

ІІІ-варіант  Безух, Біляс, Бондаренко,Даміров, Іщенко, Ткач,

  Спростити вираз (1 — 2):

1.      1) соs + sin2 ;                 2) ctg 1° tg 1°;                     3) ctg17° + 1.

2.      1) 1 ‑ cos28°;                           2) –cos ‑ sin;      

3.      Обчислити:

         1) sin a, tg a, ctg a, якщо cos a = ‑0,8 і а є ІІ ч. .

         2) cosb, якщо tg b = 4.

Спростити вираз:

3) 1 ‑ sin a tg a cos a;               4) (1 + ctg b)2 ‑ 2ctg b.

Достатній рівень

1.      1) Обчислити sin a, cos a, tg a, якщо ctg a = ‑ і .

         2) Спростити вираз sin2 b + cos4 b(1 + tg2 b).

2.      Спростити вираз (sin a + cos a)2 + tg2 a ‑ 2sin a cos a.


Високий рівень

1. Довести тотожність 1 – 3sin2 a cos2 a = sin6 a + cos6 a.

2.      tg a + ctg a = 3. Обчислити tg2 a + ctg2 a.


26.02.2021


Домашняя работа

https://vseosvita.ua/test/start/fgs544

21.01.2021

Урок № 3-4

Тригонометричні функціїї числового аргументу

Прочитайте  п.9,10  Стор.55-61
Подивіться відео урок
Виконайте завдання.користуючись підказками








Завд.№1      № 9.2,10.3 (підручник)

13.01.2021

Урок №1-2

Радіанна міра кутів

Онлайн урок відбудеться 14.01 о 09.00 на платформі Google meet.

Прочитайте п.8 підручника (стор.49-52)
Перегляньте відео уроки
Перейдіть до виконання завдань.
№1

№2

Виконайте наступні завдання:


Завдання №1


  1. Выразите в радианной мере величины углов

        а) 75° и 168°    

        б)72° и 140°

        в)66° и 156°.

          

 

 2. Выразите в градусной мере величины углов 

          а) 5π/18 и 17п/36.

          б) 11п/12 и 23п/8.

          в)  3п/16 и 2 4/9 п.

Відповіді занести у таблицю

№ завдання

відповідь

відповідь

відповідь

 1

 

 

 

 2

 

 

 


Завдання №2


      1.Угол 150° равен:

          Тест по теме Радианная мера угла     Тест по теме Радианная мера угла      Тест по теме Радианная мера угла     Тест по теме Радианная мера угла 

     2.Сравнить Тест по теме Радианная мера угла

     >           <     =    нет верного ответа

    Перед выполнением заданий 3 и 5 внимательно посмотрите видео урок №1


    3.Радиус окружности равен 2 см. Тест по теме Радианная мера угла=150°.Найти длину дуги см:

    4.Выберите верный ответ. Угол Тест по теме Радианная мера угларавен:

         30°  100°  50°  Нет верного ответа

    5.Дуга длиной 0,49м стягивает центральный угол 0,7 рад. Радиус окружности равен:

          0,7 м   7 см.  0,3м   0,07 м.

Відповіді занести у таблицю


№ завдання

відповідь

 1

 

 2

 

 3

 

 4

 

 5

 

      Відповіді (розв язок + таблиця)надіслати електронною поштою до 17.01

 

 

:

 20.11.2020

Повторіть означеня, та властивості коренів
Перегляньте запис у робочому зошиті 
Подивіться відео урок


Виконайте тест №4

https://vseosvita.ua/test/start/vnf537

10.11.2020

Онлайн урок відбудеться 10.11 о 09.00 на платформі Google meet.

Повторіть означення та властивості степеню з раціональним показником
Подивіться відео матеріал

Розляньте приклади



Пройдіть тестування(до 12.11)

Тест №3  https://vseosvita.ua/test/start/zfn363

03.11.2020

Онлайн урок відбудеться 10.11 о 09.00 на платформі Google meet.

Передивіться відео урок


Повторіть властивості кореню н-ного степеню за підручником
Пройдіть тестування на повторення за посиланням. Час тестування обмежено (15-20 хвилин)

Тест №2    https://vseosvita.ua/test/start/svw525

Вивчаємо нову тему!

"Означення та властивості степеня з раціональнім показником"
Прочитайте п.6 підручника (стор.33-36)
Перегляньте відео урок

 Перейдідь до виконання тесту за посиланням
 

23.10.2020 10А,Б,В

Подивіться відео урок
Перегляньте прикала класних та домашних робіт
Повторіть властивості коренів
Виконайте завдання у зошиті та надішліть електронною поштою

електронна пошта  vsheremet42@gmail.com

Завдання №1
Надіслати електронною поштою


















21.05.2020

Тільки сьогодні , і тільки для вас!
Тест "Нерівності"
https://forms.gle/jWUVmrC8DNo9ZvSz7
Термін виконання до 24.05
Розв'язки завдань  №4 і №7 надіслати електронною поштою.

18.05.2020

Любі мої, нагадую,що до закінчення навчального року залишилося 10 днів!

Виставляються семистрові оцінки з усіх предметів!!! 

Оцінки за дистанційне навчання враховуються у семестрову оцінку.

Тим, хто не виконує завдання максимальна оцінка за семестр 1 бал!!!!!

Продовжуємо повторення! 

Наступна тема : " Нерівності"
Передивіться §14 (стор.102) , розгляньте теореми 14.1 ,14.2 ,14.3,14.4 та приклади №6,7,8 (стор.105-108)
Подивіться відео уроки
Виконайте наступні завдання:     
Завдання №1                                                                                                       

Відповіді надіслати електронною поштою.
               Завдання №2
Відповіді надіслати електронною поштою.
Виконати тест №6
тест буде відкрито 20.05. 2020

15.05.2020

Контрольна робота відкрита
Завершуємо виконання попередніх робіт. Виставляються тематичні оцінки ( у журнал, виправити у журналі не можна).
На наступному тижні нові завдання і нова тематична оцінка!!!

11.05.2020

На цьому тижні завершуємо працювати з темою "Рівняння з модулем та параметром".
Домашні завдання приймаються тільки до 15.05
Контрольна робота буде відкрита тільки 15.05.2020
Тематичне оцінювання 16.05.2020!!!
Перед виконанням контрольної роботи передивіться відео уроки. Контрольна робота буде подана у формі Googl - тестів.
Завдання №4 та №7 тесту записати у зошит та надіслати на електрону пошту.

04.05.2020

Доброго дня всім ,мої любі.свята скінчилися, починаємо працювати.Тематичні та поточні оцінки на платформі!!!
оцінки на платформі дистанційного навчання тисни тут
Будьте щасливі та здорові.
Продовжуємо роботу з теми "рівняння з модулем та параметром".
Виконуємо дві роботи (за кожну окрема оцінка). Роботи надсилати електронною поштою,або через вайбер.Термін до 15.05. Далі контрольна робота!

Модуль: 

п. 14, приклади стор.103-105,відео урок,№308(4),316(7)

Параметр:

п. 13,приклади стор. 95-97, відео уроки, № 281(4), 283 (5)

Готуємося до контрольної роботи!!!


28.04.2020

Тесты открыты до 20.00

Тест№1
Тест №2
Тест №3
Тест№4
Тест№5

27.04.2020

Ще раз нагадую, про вашу зацікавленість у навчанні.Алгебра-наука практика, тобто чим більше виконуєш вправ, тим зрозумілішими вони стають.На цьому тижні продовжуємо роботу над темою " Рівняння з параметром"
Передивіться відео урок :" Рівняння з параметром"і тільки потім виконуйте вправи!


Завдання №1

№ 1
При каких значениях k уравнение х2 + kx + 2 = 0 имеет корни?Найти их.
№ 2
При каких значениях k уравнение 3х2 + kx + 1 = 0 не имеет корней?
№ 3
Найдите все целые значения k при которых уравнение kx2 - 6x + k =0 имеет два корня.
№ 4
При каких значениях с уравнение  х2 - 18х +100 =с имеет корни? Найти их.
Завдання надсилати на електрону пошту. Термін до 30.04.2020



25.04.2020

Оцінки оновлено (дивись платформу)

Нагадую! Всі тести будуть знову відкриті 28.04 з 9.00 до 19.00

21.04 2020

Любі діти, вигадала ще один спосіб примусити вас хоч трохи " зануритися " у світ рівнянь, а не просто списувати чужі помилки. Крім того дуже сумую за вами і хочу побачити ваші обличчя хоч на відео , тому завдання буде таким:

Уважно перегляньте  відео урок з розв язування рівнянь з параметрами!

1.Розв яжи у зошиті всі запропановані рівняння (розв язки надіслати електронною поштою, або на платформу)
2. Запишіть відео, на якому ви розв язуєте одне з рівняня (1-"9" балів; 2-"10 "балів; 3-"12")
Надіслати відео у найбільш зручний для вас спосіб.

Завдання№2

^2     а- во   2 степеню , / дріб)

    Розв язати рівняння 
                                 а^2x -2= 4х+а     
 
     При якому значені параметру  а  рівняння має корінь

                                ах - 3х = 4( х+ 1 )

         Знайти всі розв язки рівняння

                           а / (х+3) + 3 / ( х+2 )=  а^2 + 2а / (х+2)(х+3)

Це всі завдання з алгебри з 21.04-24.04 !!! Чекаю!!!



18.04.2020

Оцінки оновлені.
Всі тести закриті. про ще одну спробу виправити оцінки буде повідомлено додатково. 21.04.2020 з являться нові завдання. Прошу не відкладати виконання завдань у "довгий ящик",бо кожного тижня у вас будуть нові завдання з алгебри та геометрії.
Рекомендую вам переглядати відео уроки перш ніж братися за роботу. ще раз нагадую : "Кожен робить свої помилки і вони відрізняються ,не може однакову помилку зробити 20 чоловік".
 А тепер про приємне:

Вітаю всіх з Великоднем! Щастя, терпіння, здійснення мрій!

  


17.04.2020


Всі тести відкриті до 18.04 до 20.00
Після цього будуть підбиті підсумки.Більше до цих завдань повертатися не будемо!!!

16.04.2020

Оцінка за тест №5 буде виставлена після розв язків цих рівнянь у зошиті ,крім тих, хто виконав роботу до 14.04.2020( Вахненко, Юрчук). Роботи можна відправити електронною поштою, або залишити файли на платформі. Підсумки будуть підбиті 18.04 о 14.00
Розв язуйте домашне завдання 
Знайдіть корені рівняння
 а) І х І -  І х-2 І=2
 б)І 7х - 12 І - І 7х - 11 І =1
 в)І х - 1 І - 2 І х + 3 І = х + 7

15.04.2020

"Доброго дня. Гарного настрою"...



Може мій вигляд буде спонукати вас до навчання.

Любі мої, беріться до роботи.

У зошиті розв язати та надіслати електронною наступні завдання:
Знайдіть корені рівняння

 а) І х І -  І х-2 І=2

 б) І 7х - 12 І - І 7х - 11 І =1
                                          
 в) І х - 1 І - 2 І х + 3 І = х + 7




Виконайте тест №5

 (перед цим передивіться відео урок де у дуже доступному форматі подано матеріал, щодо вправ тесту№5)

14.04.2020

В. Г. :" Доброго дня , гарного настрою"...Будьте щасливі та здорові. 💖


Оцінка за тест №5 буде виставлена після розв язків цих рівнянь у зошиті (крім тих, хто виконав роботу до 14.04.2020). Роботи можна відправити електронною поштою, або залишити файли на платформі. Підсумки будуть підбиті 18.04 о 14.00. Оцінки на платформі. 

оцінки на платформі дистанційного навчання тисни тут

13.04.2020

   В. Г. :" Доброго дня , гарного настрою"...

(дивіться оцінки на платформі)
Нагадую, про вашу зацікавленість у навчанні.Алгебра-наука практика, тобто чим більше виконуєш вправ, тим зрозумілішими вони стають.На цьому тижні завершуємо роботу над тестами №4 та №5. 
Передивіться відео урок :" Рівняння з модулем". Ті, хто вже виконав тест №4 допустили багато помилок. ще раз прошу - передивіться відео.

У зошиті розв язати та надіслати електронною наступні завдання:

Практикум:
Знайдіть корені рівняння а) І х І -  І х-2 І=2
                                            б)І 7х - 12 І - І 7х - 11 І =1
                                            в)І х - 1 І - 2 І х + 3 І = х + 7

Виконайте тест №5

Уважно читайте завдання, не поспішайте ,пам ятайте:"Сім раз відміряй, один раз відріж".

Тест №5

https://forms.gle/AQnXhmphY458r8feA

Завдання виконати до 18.04.2020!


        10.04.2020

При виконанні завдань будьте уважними.Прочитайте завдання. виконайте його,ще раз перечитайте питання і тільки після цього записуйте відповідь. Благаю дивіться відео уроки.Це допоможе вам самостійно виконати роботу.
Не забувайте-ви готуєтесь до ЗНО.
З любов ю ваша Шеремет В.Г.

09.04.2020

Дорогі діти, карантин- це стрес не тільки для вас, але й для батьків та вчителів. Давайте будемо толерантними,будемо цінувати себе і своїх рідних.Намагайтеся самостійно виконувати запропоновані завдання. Ви повинні розуміти , що ви повинні отримати не тільки оцінки, але й знання.
Що стосується алгебри: тема "Похідна та її застосування" вимагатиме від вас вміння 
розв 'язувати рівняння (критичні точки, область визначення) та нерівності ( проміжки монотонності, екстремальні точки). Саме тому я пропоную вам завдання з розв' язку рівнянь та нерівностей.
Основні відомості про похідну ми вивчимо разом. Зараз створюємо для цього базу, бо рівняння і нерівності- це основне у досліджені функцій. 

Будьте уважними. Бажаю наснаги у навчанні.

Перегляньте відео урок (якщо треба,декілька разів )

Перейдіть до виконання Googl-тестів

Рівняння з модулем


Рівняння з параметром





Тест №4

https://forms.gle/nRgzZrBBF5xKWDCB7

07.04.2020

Відповіді до тестів №1-№3 з 11.04.2020 прийматися не будуть

06.04.2020

Любі мої старшокласники.Прошу не відкладати виконання завдань у "довгий ящик",бо на цьому тижні у вас буде три завдання з алгебри і два з геометрії.
Рекомендую вам ще раз переглянути відео уроки, на яких можна дізнатися про основні методи розв язування рівнянь які зводяться до квадратних, однорідні, які розкладаються на множники.

Після перегляду виконайте завдання №3 за посиланням.

Тест №3 https://forms.gle/zur4eSrxyCFgRgKt7  

термін до 10.04.2020

Діти пишіть тільки відповідь .Не треба писати Х =....,читайте уважно завдання.
Питання у коментарях, або у групі.

ТРИГОНОМЕТРИЧНІ РІВНЯННЯ ЯКІ ЗВОДЯТЬСЯ ДО КВАДРАТНИХ





Однорідні тригонометричні рівняння



Рівняння що розкладаються на множники

Любі діти не треба бути дуже "розумними" та передавати один одному "коди" (1а,2б......)
бо "розумний "вчитель може змінити завдання у любий момент.

29.03.2020

У вас розпочалися канікули. Поздоровляю.Ви можете трохи відпочити.


Пропоную вам трохи розважитися

https://learningapps.org/5598796   

 https://learningapps.org/5379459

https://learningapps.org/5561761   

 https://learningapps.org/1728866 

https://learningapps.org/648243     

 https://learningapps.org/368638

https://learningapps.org/6996562     

https://learningapps.org/2464559

https://learningapps.org/2071040   

 https://learningapps.org/6994768   

https://learningapps.org/5149861 

26.03.2020

Любі діти прошу вас відповідально ставитися до завдань,які пропонують вам вчителі.

Передивіться відео з прикладами  розв язків рівнянь(найпростіші,які зводяться до квадратних,однорідні,які розкладаються на множники)

Виконайте завдання контрольної роботи .Відповіді можна надіслати за посиланням, або на електронну пошту. Оцінку повідомлю у групі.

Термін виконання:  10.04.2020

ДЛЯ СПРОЩЕННЯ ПРАВОЇ ЧАСТИНИ РІВНЯНЬ  ВИКОРИСТАЙТЕ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФОРМУЛИ ПОДВІЙНОГО КУТА, формули суми ,ТАБЛИЦЮ ЗНАЧЕНЬ ДЛЯ ДЕЯКИХ КУТІВ.

Рівняння Sin x+cos x=0- однорідне. треба ділити на   COS X

https://forms.gle/zzXwESW8W1jf8SP57  відповіді можна надіслати за посиланням
Варіант 1
1. Розв’яжіть рівняння:
 2sinx-1=0
2. Розв’яжіть рівняння:
  sin2 x-1=cos2 x
3. Розв’яжіть рівняння:
 tg 0,5х +1=0
4.Розв’яжіть рівняння:
 4sin2 x-sin2x=0
 5. Розв’яжіть рівняння:
  cos5x-cos3x=0
 6. Розв’яжіть рівняння:
 cos3x+2cosx=0             *2cosx = cosx+ cosx

Рівняння SIN X+COS X=0- ОДНОРІДНЕ. ТРЕБА ДІЛИТИ НА   COS X

https://forms.gle/GpgsLVmdcNk65SBG7 відповіді можна надіслати за посиланням
Варіант 2
1. Розв’яжіть рівняння:
 4cosx-1=3
2. Розв’яжіть рівняння:
   cos2 x=sinx+1
3. Розв’яжіть рівняння:
 ctg2x>√3
4. Розв’яжіть рівняння:
 cos2x-2cos2x+1=0
5. Розв’яжіть рівняння:
  cos3x+cosx-4cos2x=0
6. Розв’яжіть рівняння:
 sin3x-2sinx=0          * 2sinx= sinx+ sinx

25.03.2020

Любі діти прошу вас відповідально ставитися до завдань,які пропонують вам вчителі.

ТЕРМІН ДО :     03.04.2020      

 Тест №2   https://forms.gle/rcP7kZ5yzv1csY4j8

  
ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ, ПРОЙДІТЬ ТЕСТ, ОТРИМАЙТЕ ОЦІНКУ. УСПІХІВ У НАВЧАННІ.

24.03.2020


Переглянь запропоновані відео матеріали, прочитай параграфи у підручнику та перейди до виконання завдань.


Термін виконання:  до 31.03.2020


Зареєструйтесь,пройдіть тест,отримайте оцінку. Успіхів у навчанні.


23.03.2020

ТРИГОНОМЕТРИЧНІ РІВНЯННЯ ЯКІ ЗВОДЯТЬСЯ ДО КВАДРАТНИХ


16.03.2020

А-10 §46,47,48,49

Найпростіші тригонометричні рівняння.

№ 974,977,998,1021,1025

Онлайн-тести підготовки до ЗНО

vneshkoly.com.ua › zno-menu › 99-online-testy-matem




Комментариев нет:

Отправить комментарий