2022-2023 навчальний рікПрацюємо дистанційно
24.05.23 Контрольна робота 4294338
15.05-19.05.23
3)здійсніть поворот отриманого трикутника на кут 60 градусів відносно точкки
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами.
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться запропановані відео уроки Розгляньте приклади
Виконате завдання №228
08.05-12.05.23
КООРДИНАТИ ВЕКТОРАhttps://vseosvita.ua/test/start/qdy062
Дії над векторами. Кут між векторами.
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться запропановані відео уроки 1. Дано вектори а(2;4;-3) і в(х;1;6).При якому значені Х кут між векторами а і ва)гострий; б) тупий; в) прямий?2. Знайти координати вектора в колініарного вектору а (5;-3;4), якщо їх скалярний добуток дорівнює -100.3. Точка К рівновіддалена від вершин квадрату АВСД з центром О .Виразіть через вектори КА, КВ і КС вектори АД, ДС, КД і КО.4. Дано вектор а(-3;2;6) знайдіть координати вектора в , протилежно напрямленого з вектором а ,якщо ІвІ=21.
01.05-05.05.23
Дії над векторами.
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться запропановані відео уроки
Попрацюйте з підручником
Попрацюйте з підручником
Вектори у просторі
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться запропановані відео уроки
Попрацюйте з підручником
24.04-28.04.23
Рівняння прямої у просторі
Рівняння прямої (повторення 9 клас)
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться запропановані відео уроки
Повторіть теорію
Виконайте завданняПовторіть теорію
Роботи надіслати електронною поштою.
17.04-20.04.23
Рівняння сфери.Розв'язування вправ.
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться запропановані відео уроки
Попрацюйте з теоритичними відомостями 19.04 14.00-15.00 відповіді надіслати електронною поштою
1. Визначте за рівнянням
сфери координати її центра та радіус:
1)
(х - 3)2 + (у + 7)2 + (z - 1)2 =
81;
2)
х2 + у2 + (z + 5)2 =
19.
2. Складіть рівняння сфери із центром у точці А
(-5; 2; 13) і радіусом R = 15.
3. Складіть рівняння сфери, діаметром якої є
відрізок АВ, якщо А (-2; 3; 4),
В (6; -3; 6).
4. Точки А (1; 0; z) і В(-1;у;0) належать сфері
х2 + у2 + z2 = 10. Знайдіть довжину хорди АВ.
5.Доведіть, що рівняння х2 + у2+z2 + 2у – 6z - 6 = 0 є рівнянням сфери;
укажіть координати центра і радіус цієї сфери.
Попрацюйте з теоритичними відомостями
19.04 14.00-15.00 відповіді надіслати електронною поштою
1. Визначте за рівнянням
сфери координати її центра та радіус:
1)
(х - 3)2 + (у + 7)2 + (z - 1)2 =
81;
2)
х2 + у2 + (z + 5)2 =
19.
2. Складіть рівняння сфери із центром у точці А (-5; 2; 13) і радіусом R = 15.
3. Складіть рівняння сфери, діаметром якої є відрізок АВ, якщо А (-2; 3; 4),
В (6; -3; 6).
4. Точки А (1; 0; z) і В(-1;у;0) належать сфері х2 + у2 + z2 = 10. Знайдіть довжину хорди АВ.
5.Доведіть, що рівняння х2 + у2+z2 + 2у – 6z - 6 = 0 є рівнянням сфери;
10.04-14.04.23
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться запропановані відео уроки
Пригадайте формули та властивості фігур
Пригадайте формули та властивості фігур
03.04-07.04.23
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться запропановані відео уроки
Попрацюйте з теоритичними відомостями
Попрацюйте з теоритичними відомостями
Розгляньте приклад
Підготуйте відповіді на питання
Тестування
Контрольна робота
15.03.-17.03.23
Ортогональне проєктування. Площа ортогональної проекції многокутника Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться запропановані відео уроки Попрацюйте з теоритичними відомостями
Виконайте завдання 15.03 надіслати електронною поштою
Виконайте завдання 17.03
задачі не треба! тільки тест!
06.03.-10.03.23
27.02-03.03.23
Ортогональне проекціювання. Площа ортогональної проекції многокутника
20.02-24.02.23
"Кути у просторі"
Передивіться запропановані відео уроки
Попрацюйте з теоритичними відомостями
тестування
№1теоритичні відомості на визначення кутів та відстаней https://vseosvita.ua/test/start/bll138
13.02-17.02.23
30.01-03.02. 2023 Дивись завдання №1,№2 "Відстані у просторі.Властивості точок рівновіддалених від вершин та сторін многокутника."Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом Корисні підказки 
Роботи надіслати на електронну пошту
Завдання №2 тестування https://vseosvita.ua/test/start/ave042
23.01-27.01 2023 Завдання : №1 №683
Передивіться запропоновані відео уроки
16.01-20.01 2023
"Теорема про три перпендикуляри"
Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки
"Теорема про три перпендикуляри"
Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки
Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки
№1 задачи 513,515
19.12-23.12.22
Контрольна робота за І семестр☝"Планіметричні задачі у курсі стериометрії"Повторення осноаних властивостей плоских фігур:формули,співвідношення,властивосі,ознаки рівності та подібності.
12.12-16.12.22
Всі завдання:
№1 Заповніть таблицю відповідей№2 Виберіть та розв'яжить три задачі"Паралельність у просторі. Розв'язування вправ."
Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
05.12-09.12.22
Всі завдання:
№1 задачі 1-3 "Паралельність площин.Розв'язування вправ."
Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки
Завдання№1 Зробіть малюнки за текстом задач і розв'яжіть їх
1. Точки , що належать площині α, є паралельними проекціями кінців відрізка та його середини на дану площину відповідно. Знайдіть довжину відрізка якщо
2. Паралельні прямі AB та CD перетинають площини та β (α II β) так, що точки A і C належать α, B і D належать β. Знайдіть довжини відрізків BD та CD , якщо AB=8 см, AC=5 см.
3. Площини α та β - паралельні. Через точку S, що лежить поза ними, проведено дві прямі m та n так, що вони перетинають площину у точках , площину β – у точках відповідно. Знайдіть , якщо SE:EK=3:5,
1. Точки
2. Паралельні прямі AB та CD перетинають площини
3. Площини α та β - паралельні. Через точку S, що лежить поза ними, проведено дві прямі m та n так, що вони перетинають площину
28.11-02.12.2022
Всі завдання:
№2 задача (дивись таблицю та виконуй свій номер)
02.12 робота на уроці (роботи надіслати електроною поштою до 05.12)
№
1
Багирян
266
2
Борщевский
256 а
3
Волович
270 а
4
Доценко
260
5
Елисеева
270 б
6
Козина
258
7
Копылов
259
8
Кузнецов
261
9
Кузьменко
262
10
Олейник
272
11
Полищенко
273
12
Пузырёв
269
13
Романчук
257
14
Симоненко
268
15
Слинявская
256 б
16
Смертинюк
263
17
Чужбойская
267
18
Шевченко
265
19
Шулежко
264
20
Щербаков
275
21
Питель
263
|
|
|
№ |
|
1 |
Багирян |
266 |
|
2 |
Борщевский |
256 а |
|
3 |
Волович |
270 а |
|
4 |
Доценко |
260 |
|
5 |
Елисеева |
270 б |
|
6 |
Козина |
258 |
|
7 |
Копылов |
259 |
|
8 |
Кузнецов |
261 |
|
9 |
Кузьменко |
262 |
|
10 |
Олейник |
272 |
|
11 |
Полищенко |
273 |
|
12 |
Пузырёв |
269 |
|
13 |
Романчук |
257 |
|
14 |
Симоненко |
268 |
|
15 |
Слинявская |
256 б |
|
16 |
Смертинюк |
263 |
|
17 |
Чужбойская |
267 |
|
18 |
Шевченко |
265 |
|
19 |
Шулежко |
264 |
|
20 |
Щербаков |
275 |
|
21 |
Питель |
263 |
"Паралельність площин.Розв'язування вправ."
Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки
Розгляньте приклади розв'язування задач:№1 тестування https://vseosvita.ua/test/start/ddt501
Розгляньте приклади розв'язування задач:
21.11-25.11.2022Всі завдання
№1 зробіть малюнок роботи надіслати на пошту
Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки
Попрацюйте з теоритичними відомостями!
роботи надіслати на поштуВиконайте усно №282-287
№2 Пройдіть тестування https://vseosvita.ua/test/start/cnr404
№2 Пройдіть тестування https://vseosvita.ua/test/start/cnr404
14.11-18.11.2023Всі завдання№1 розв'яжіть задачі18.11.22 Практична робота 11.00-12.00*Побудувати зображення кола вписаного в квадрат (перед виконанням роботи передивіться відео урок)!! спочатку побудувати овал.а потім квадрат ,описаний навколо нього.
Взаємне розміщення прямої та площини у просторі.
Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки
Пригадайте дещо з теоріїПререйдіть до виконання завдань№1 розв'яжіть задачі
07.11-11.11.2023Всі завдання№2 задачі 5,6Взаємне розміщення прямої та площини у просторі.
Пригадайте дещо з теорії
Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
Передивіться запропоновані відео уроки
Попрацюйте з підручникомРозв'яжить задачи (УСНО)
Виконайте завдання:
26.10 12.00 тестування
28.10 10.00 Контрольна робота
"Взаємне розміщення двох прямих у просторі: прямі, що перетинаються; паралельні прямі; мимобіжні прямі."11.00 Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом Передивіться відео уроки
17.10-21.10 202219.10 конспект
Попрацюйте з підручником
"Взаємне розміщення двох прямих у просторі: прямі, що перетинаються; паралельні прямі; мимобіжні прямі."Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
Опрацювання теоритичних відомостей( конспект)

Опрацювання теоритичних відомостей( конспект)12.00Дайте відповіді на запитання (письмово)надіслати електроною поштою до 13.00


Онлайн консультація на платформі Google meet за розкладом
№2 пройдіть тестування
https://vseosvita.ua/test/start/ora831
10.10-14.10 202214.10 11.00 Контрольна роботаІ тестування https://vseosvita.ua/test/start/cjh414ІІ задача на побубовуПобудувати переріз куба, який проходить через точки М,Р,К. Позначити буквами вершини куба.Запишить хід побудови.Роботу надіслати електроною пошту до 12.00
"Побудова перерізів."
Приєднайтесь до відео консультації
Передивіться запропоновані відео уроки.
основні етапи розв’язування задач на побудову перерізів многогранників
«методом слідів»:
Спосіб слідів полягає в тому, що на площині нижньої основи
( іноді на якійсь іншій площині ) виконується побудова слідів ( ліній і точок
перетину січної площини, деяких прямих ). За допомогою цих слідів легко
виконується побудова точок перетину січної площини з ребрами многогранника та
ліній перетину січної площини з гранями многогранника.
Розгляньте приклади розв'язків задач
Задача №1.
Побудувати переріз куба ABCDA1B1C1D1 площиною, яка проходить через вершини A, C і точку K, взяту на ребрі A1B1. Встановити види перерізу.
| Розв’язання. 1) Оскільки площина перерізу проходить через точки A і C, то вона перетинає площину ABCD по прямій AC. 2) (ABCD)||(A1B1C1D1), отже, площина перерізу перетинає площину A1B1C1D1 по прямій, яка паралельна прямій AC і проходить через точку K. Звідси проводимо KL||AC (LÎB1C1). 3) AKLC – шуканий переріз.
4) Многокутник AKLC – рівнобічна трапеція, так як: а) AC||KL (AC і KL – основи трапеції). б) Продовжимо AK і CL до перетину, одержимо: DABM=DCBM. Вони прямокутні, AB=CB, BM – спільний катет. в) Звідси AM=CM, тому DAMC – рівнобедрений. г) Оскільки KL||AC, то DKML – також рівнобедрений, тобто KM=LM. д) Звідси випливає: AM-KM=CM-LM, тобто AK=CL. |
|
Задача №2.
Дано куб. Побудувати перерізи куба площиною, що проходить через задані точки M, N, K. Встановити вид перерізу.
Розв’язання.
Використаємо властивість: паралельні площини перетинаються січною площиною по паралельних прямих.
1) |
| AKMN - прямокутник |
2)
|
| MNBK – рівнобічна трапеція |
3)
|
| MCBN - прямокутник |
4)
|
| MNK- трикутник |
5)
|
| MNK- рівносторонній трикутник |
6)
|
| MNAK - паралелограм |
7) Точки M,N,K – середини відповідних ребер.
|
| MNBK - квадрат |
8)
|
| MNKB - паралелограм |
9)
|
| MNBK – рівнобічна трапеція |
10)
|
| MNBKA – п’ятикутник |
Задача №3.
Точки P,Q, R –середини ребер A1B1, B1C1 та CD куба ABCDA1B1C1D1. Який многокутник буде перерізом куба площиною PQR? Знайти площу цього многокутника, якщо відомо, що ребро куба дорівнює а.
Розв’язання.

1) Побудуємо переріз методом слідів. За теоремою про лінію перетину двох паралельних площин третьою площиною сторони перерізу, що лежать на паралельних гранях куба, паралельні. Трикутники PB1Q і QC1X рівні (чому?), тому
, а так як
(чому?), то точка K – середина СС1 (чому?).
2) Так як PQ||A1C1 (середня лінія DA1B1C1), RL||PQ (чому?), A1C1||AC, то LR||AC, отже, L – середина AD.
3) Аналогічно, M- середина AA1.
4) З рівності прямокутних трикутників MA1P, PB1Q, QC1K, KCR, RDL та LAM випливає, що всі сторони шестикутника PQKRLM рівні.
5) З рівності прямокутних трикутників QC1X, XC1K, KC1Q слідує, що трикутник QKX рівносторонній, тому його кути дорівнюють 60°. Тоді PQK=
QKR=180°-60°=120°.
6) Аналогічно доводиться, що всі кути шестикутника PQKRLM дорівнюють 120°. Тому отриманий переріз є правильним шестикутником.
7) Сторона цього шестикутника дорівнює
(чому?), отже, його площа дорівнює
(поясніть отриману відповідь).
Виконайте завдання:
№1
Побудуйте переріз куба ABCDA1B1C1D1 площиною, яка проходить через точки A, C, N, N ∈ A1D1

№2
Побудуйте переріз куба ABCDA1B1C1D1 площиною, яка проходить через точки D1, E, F, E ∈ AB, F ∈ В1С1 (див. рис. 3).

№3
Побудуйте переріз піраміди площиною, яка проходить через точки A, B і C

Надіслати електронною поштою до 17.10
03.10-07.10. 2022
"Просторові геометричні фігури.Початкові уявлення про многогранники.Побудова перерізів."Приєднайтесь до відео консультації
Передивіться запропоновані відео уроки.
Передивіться важливі теоритичні відомості
завдання№1,2 надіслати електронною поштою
Завдання №1
Побудувати переріз куба ABCDA1B1C1D1 площиною, яка проходить через вершини A, C і точку K, взяту на ребрі A1B1. Встановити види перерізу.
За даними задачі і описом побудуйте даний переріз | Розв’язання. 1) Оскільки площина перерізу проходить через точки A і C, то вона перетинає площину ABCD по прямій AC. 2) (ABCD)||(A1B1C1D1), отже, площина перерізу перетинає площину A1B1C1D1 по прямій, яка паралельна прямій AC і проходить через точку K. Звідси проводимо KL||AC (LÎB1C1). 3) AKLC – шуканий переріз.
4) Многокутник AKLC – рівнобічна трапеція, так як: а) AC||KL (AC і KL – основи трапеції). б) Продовжимо AK і CL до перетину, одержимо: DABM=DCBM. Вони прямокутні, AB=CB, BM – спільний катет. в) Звідси AM=CM, тому DAMC – рівнобедрений. г) Оскільки KL||AC, то DKML – також рівнобедрений, тобто KM=LM. д) Звідси випливає: AM-KM=CM-LM, тобто AK=CL. |
завдання №2
Задайте на ребрах куба три точки так,щоб перерізом куба був:
а) трикутник
б)чотирикутник
в)п'ятикутник
Побудувати !!!!
26.09-30.09 2022"Просторові геометричні фігури.Початкові уявлення про многогранники."
Передивіться важливі теоритичні відомості
Виконайте завдання:
19.09-23.09 2022"Аксіоми стеріометрії"
Виконайте завдання:
Приєднайтесь до відеоурокуПередивіться важливі теоритичні відомостіАксіоми стереометрії



Передивіться відео уроки
Приклади розв'язування задач
Задача № 1. ст. 9 № 2.Чи можна через точку перетину двох прямих провести третю пряму яка не лежить з ними на одній площині? Відповідь пояснить. Нехай прямі a іb перетинаються в точці m. Тоді згідно аксіоми С-3, через них можна провести площину a. За аксіомою С-1 завжди існують точки, які не належать площині a. Візьмемо точку N, що не належить площині a. Через дві точки можна провести пряму. Сполучимо точкиmі N. Пряма mN не належить площині a, але проходить через точку перетину прямих a іb. Отже, через точку перетину двох прямих можна провести третю пряму, яка не лежить з ними в одній площині.Задача № 2.Доведіть, що всі прямі, які перетинають дану пряму проходять через дану точку поза прямою, лежать в одній площині.Нехай дано точку А і пряму а. Через дані пряму і точку можна провести площину. Нехай через точку А проходять прямі b, b1, b2, які перетинають пряму а, в точках B, B1, B2. Але всі точки прямої а належать площині a. Отримали, що кожна з даних прямих має з площиною дві спільні точки. Отже, прямі b, b1, b2 лежать в площині a.Очевидно, що будь-яка пряма, яка проходить через точку А і перетинає пряму а, лежить в площині a.Задача № 3. ст. 7 № 8.Дано дві площини які не перетинаються. Доведіть, що пряма, яка перетинає одну з площин, перетинає й другу.Площини a і b перетинаються. Пряма а перетинає площину a в точці А, або ΑÎа, АÎa. Доведемо, що пряма а перетинає площину b. Припустимо, що не перетинає площину β, тобто вони не мають спільних точок, тоді через дві точки на прямій а і одну точку на прямій b можна провести площину. Нехай ця припустима площина g проходить через точки А іB, що лежать на прямій а і точку С, що лежить на площині·b. Тоді площина g повинна перетнути площину b, по деякій прямій, що проходить через точку С, також повинна перетнути площину a по деякій прямій b, яка проходить через точку А (згідно аксіоми С-2). Отже прямі а і b перетинаються в точці А. У припустимій площині g лежать усі, три прямі а, b, с. Оскільки за нашим припущенням а не перетинає площину b, можемо стверджувати, що а не перетинає пряму с. Тоді за визначенням аксіоми випливає, що пряма b повинна перетинати пряму с. Але в цьому випадку площини a і b повинні мати спільну точку, тобто повинні перетинатись. Але це суперечить умові задачі. Отже, наше припущення не вірне. Тому пряма а перетинає площину b, що і треба було довести.Задача № 3. ст. 9 № 12.Дано чотири точки, що не лежать в одній площині. Скільки можна провести різних площин, які проходять через три з цих точок. Відповідь пояснить.Нехай дано точки A, B, C, D, які не лежать в одній площині, тоді через будь-які три точки можна провести площину. Очевидно, що це будуть площини (ABC), (BCD), (ACD), (ABD). Отже, через чотири точки, що не лежать в одній площині можна провести чотири різні площини.Задача № 4. ст. 10 № 14.Дано чотири точки. Відомо, що пряма, яка проходить через будь-які з цих точок, не перетинається з прямою, яка проходить через інші точки. Доведіть, що дані чотири точки не лежать в одній площині.ДОВЕДЕННЯ:(через показ презентації)Припустимо, що точки A, B, C, D лежать в одній площині. Тоді прямі AB, CD, BC і AD (згідно умови) попарно паралельні, отже, вони є сторонами паралелограма ABCD. Але тоді діагоналі паралелограма AC і BD повинні перетинатися, що суперечить умові. Отже, наше припущення невірне і точки A, B, C, D не лежать в одній площині.
Пройдіть тестування
Аксіоми стереометрії | ||
|
|
|
Приклади розв'язування задач
Пройдіть тестування
Практична роботаДано чотири точки, що не лежать в одній площині. Скільки можна провести різних площин, які проходять через три з цих точок. Відповідь проелюструйте та надішліть електронною поштою.
12.09-16.09 2022 "Аксіоми планіметрії "
"Аксіоми планіметрії "
Приєднайтесь до відеоурокуПередивіться важливі теоритичні відомості
I. Аксіоми
належності точок і прямих на площині
1. Яка б не була пряма, існують точки, що належать цій
прямій, і точки, які не належать їй.
2. Через будь-які дві точки можна провести пряму, і тільки
одну.
II. Аксіоми
вимірювання
1. Кожен відрізок має певну довжину, виражену додатнім числом.
2. Довжина відрізка дорівнює сумі довжин частин, на які
розбивається відрізок будь-якою своєю
точкою.
3. Кожен кут має певну величину (градусну міру), виражену додатнім числом.
4. Величина розгорнутого кута становить 180°.
5. Величина кута дорівнює сумі величин кутів, на які
розбивається даний кут променем, що
виходить з вершини даного кута і проходить між його сторонами.
III. Аксіоми
відкладання
1. Яка б не була півпряма, на
ній від її початку можна відкласти відрізок заданої довжини, і тільки один.
2. Яка б не була півпряма, від неї в
задану півплощину можна відкласти кут із
заданою градусною мірою, і тільки один.
IV. Аксіоми взаємного
розташування точок на прямій і площині
1. Які б не були три точки прямої, одна і тільки одна з них
розташована між двома іншими.
2. Пряма розбиває площину на дві півплощини.
3. Якщо на площині проведена пряма і кінці відрізка належать
одній з півплощин, то цей відрізок не перетинає пряму.
4. Якщо на площині проведена пряма і кінці відрізка належать
різним півплощинам, то цей відрізок перетинає
пряму.
V. Аксіома паралельності
Через
точку, що не належить прямій, можна провести пряму, паралельну даній, і тільки
одну. Виконай завдання 14.09.2022 10-В !
Заняття №312.09 10-В Діагностична контрольна робота
Робота роспочнеться відповідно розкладу
о 12.00,тривалість роботи 45 хвилин
https://vseosvita.ua/test/start/opp664
12.09-16.09 2022
"Повторення.Прямокутний трикутник."
Приєднайтесь до відеоурокуПередивіться важливі теоритичні відомості
Шукана сторона
Правило знаходження
Протилежний катет
Катет,
протилежний до кута а, дорівнює:
• добутку гіпотенузи на sin α;
• добутку прилеглого катета на tg α
Прилеглий
катет
Катет,
прилеглий до кута a, дорівнює:
• добутку гіпотенузи на cos α;
• відношенню протилежного кадета до tg α
Гіпотенуза
• відношенню протилежного катета до sin α;
• відношенню прилеглого катета до cos α
Виконай завдання
Виконання
письмових вправ накресліть прямокутний трикутник
ABC,∠С=90 (для задач 1-5)
1.
Розв'яжіть прямокутний трикутник за
гіпотенузою і гострим кутом
с = 8, α
= 30°.
2.
Розв'яжіть прямокутний трикутник за
катетом і гострим кутом
а = 2, β
= 45°.
3.
Розв'яжіть прямокутний трикутник за
гіпотенузою і катетом:
с = 9√2, а = 9.
4.
Розв'яжіть прямокутний трикутник за двома
катетами: а = 6√3, b = 6.
Виконуємо малюнки до задач!
5.
Відрізок BD — висота прямокутного трикутника
ABC, проведена до гіпотенузи. Розв'яжіть трикутник ABC, якщо:
a) BD =6, ∠DBC = 60°; ∠C = 30°.
6.
У рівнобічну трапецію вписано коло, радіус якого дорівнює
12 см.
Знайдіть основи трапеції, якщо довжина бічної сторони дорівнює 25 см.
7.
У колі з центром О і радіусом 10 см проведено хорду АВ довжиною
16 см.
Із центра кола до хорди проведено перпендикуляр, який перетинає хорду в точці Е,
а коло — у точці F. Знайдіть довжину відрізка
EF.
8.
Радіуси двох кіл дорівнюють 8 см і 3 см, а відстань між їх центрами
— 13 см.
Знайдіть довжину їх зовнішньої спільної дотичної.
05.09-09.09 2022
"Повторення.Прямокутний трикутник."
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться важливі теоритичні відомостіВиконай завданняПередивіться запропоновані відео уроки.
Перейдіть до виконання завдань.Задачи №2,3
I. Аксіоми
належності точок і прямих на площині
1. Яка б не була пряма, існують точки, що належать цій
прямій, і точки, які не належать їй.
2. Через будь-які дві точки можна провести пряму, і тільки
одну.
II. Аксіоми
вимірювання
1. Кожен відрізок має певну довжину, виражену додатнім числом.
2. Довжина відрізка дорівнює сумі довжин частин, на які
розбивається відрізок будь-якою своєю
точкою.
3. Кожен кут має певну величину (градусну міру), виражену додатнім числом.
4. Величина розгорнутого кута становить 180°.
5. Величина кута дорівнює сумі величин кутів, на які
розбивається даний кут променем, що
виходить з вершини даного кута і проходить між його сторонами.
III. Аксіоми
відкладання
1. Яка б не була півпряма, на
ній від її початку можна відкласти відрізок заданої довжини, і тільки один.
2. Яка б не була півпряма, від неї в
задану півплощину можна відкласти кут із
заданою градусною мірою, і тільки один.
IV. Аксіоми взаємного
розташування точок на прямій і площині
1. Які б не були три точки прямої, одна і тільки одна з них
розташована між двома іншими.
2. Пряма розбиває площину на дві півплощини.
3. Якщо на площині проведена пряма і кінці відрізка належать
одній з півплощин, то цей відрізок не перетинає пряму.
4. Якщо на площині проведена пряма і кінці відрізка належать
різним півплощинам, то цей відрізок перетинає
пряму.
V. Аксіома паралельності
Через
точку, що не належить прямій, можна провести пряму, паралельну даній, і тільки
одну. Виконай завдання 14.09.2022 10-В !
12.09 10-В Діагностична контрольна робота
Робота роспочнеться відповідно розкладу
о 12.00,тривалість роботи 45 хвилин
https://vseosvita.ua/test/start/opp664
12.09-16.09 2022
"Повторення.Прямокутний трикутник."
Приєднайтесь до відеоурокуПередивіться важливі теоритичні відомості
Шукана сторона
Правило знаходження
Протилежний катет
Катет,
протилежний до кута а, дорівнює:
• добутку гіпотенузи на sin α;
• добутку прилеглого катета на tg α
Прилеглий
катет
Катет,
прилеглий до кута a, дорівнює:
• добутку гіпотенузи на cos α;
• відношенню протилежного кадета до tg α
Гіпотенуза
• відношенню протилежного катета до sin α;
• відношенню прилеглого катета до cos α
Виконай завдання
|
Шукана сторона |
Правило знаходження |
|
Протилежний катет |
Катет, протилежний до кута а, дорівнює: • добутку гіпотенузи на sin α; • добутку прилеглого катета на tg α |
|
Прилеглий катет |
Катет, прилеглий до кута a, дорівнює: • добутку гіпотенузи на cos α; • відношенню протилежного кадета до tg α |
|
Гіпотенуза |
• відношенню протилежного катета до sin α; • відношенню прилеглого катета до cos α |
Виконання
письмових вправ накресліть прямокутний трикутник
ABC,∠С=90 (для задач 1-5)
1.
Розв'яжіть прямокутний трикутник за
гіпотенузою і гострим кутом
с = 8, α
= 30°.
2.
Розв'яжіть прямокутний трикутник за
катетом і гострим кутом
а = 2, β
= 45°.
3.
Розв'яжіть прямокутний трикутник за
гіпотенузою і катетом:
с = 9√2, а = 9.
4.
Розв'яжіть прямокутний трикутник за двома
катетами: а = 6√3, b = 6.
Виконуємо малюнки до задач!
5.
Відрізок BD — висота прямокутного трикутника
ABC, проведена до гіпотенузи. Розв'яжіть трикутник ABC, якщо:
a) BD =6, ∠DBC = 60°; ∠C = 30°.
6.
У рівнобічну трапецію вписано коло, радіус якого дорівнює
12 см.
Знайдіть основи трапеції, якщо довжина бічної сторони дорівнює 25 см.
7.
У колі з центром О і радіусом 10 см проведено хорду АВ довжиною
16 см.
Із центра кола до хорди проведено перпендикуляр, який перетинає хорду в точці Е,
а коло — у точці F. Знайдіть довжину відрізка
EF.
8.
Радіуси двох кіл дорівнюють 8 см і 3 см, а відстань між їх центрами
— 13 см.
Знайдіть довжину їх зовнішньої спільної дотичної.
05.09-09.09 2022
накресліть прямокутний трикутник ABC,∠С=90 (для задач 1-5)
1. Розв'яжіть прямокутний трикутник за гіпотенузою і гострим кутом
с = 8, α = 30°.
2. Розв'яжіть прямокутний трикутник за катетом і гострим кутом
а = 2, β = 45°.
3. Розв'яжіть прямокутний трикутник за гіпотенузою і катетом:
с = 9√2, а = 9.
4. Розв'яжіть прямокутний трикутник за двома катетами: а = 6√3, b = 6.
Виконуємо малюнки до задач!
5. Відрізок BD — висота прямокутного трикутника ABC, проведена до гіпотенузи. Розв'яжіть трикутник ABC, якщо:
a) BD =6, ∠DBC = 60°; ∠C = 30°.
6. У рівнобічну трапецію вписано коло, радіус якого дорівнює 12 см. Знайдіть основи трапеції, якщо довжина бічної сторони дорівнює 25 см.
7. У колі з центром О і радіусом 10 см проведено хорду АВ довжиною 16 см. Із центра кола до хорди проведено перпендикуляр, який перетинає хорду в точці Е, а коло — у точці F. Знайдіть довжину відрізка EF.
8. Радіуси двох кіл дорівнюють 8 см і 3 см, а відстань між їх центрами — 13 см. Знайдіть довжину їх зовнішньої спільної дотичної.
05.09-09.09 2022 "Повторення.Прямокутний трикутник."
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться важливі теоритичні відомостіВиконай завданняПередивіться запропоновані відео уроки.
Передивіться запропоновані відео уроки.
Перейдіть до виконання завдань.Задачи №2,3
Онлайн урок відбудеться на платформі Google meet
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться важливі теоритичні відомостіВиконай завдання Тест№4 https://vseosvita.ua/test/start/znw364
Підготовка до ЗНО
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться важливі теоритичні відомостіВиконай завдання Тест№3 https://vseosvita.ua/test/start/grr622Попередні тести
Готуємося до ЗНО!
ЗАДАЧІ практичної спрямованності(приклади)
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться важливі теоритичні відомостіВиконай завдання
31.03.2022
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться важливі теоритичні відомостіВиконай завдання
Цилиндр – это геометрическое тело, состоящее из двух равных кругов, расположенных в параллельных плоскостях и множества отрезков, соединяющих соответственные точки этих кругов.
Почему цилиндр называют телом вращения?
Цилиндр можно получить вращением прямоугольника вокруг одной из его сторон.
Назовите виды цилиндров?
Наклонные цилиндры, прямые цилиндры, цилиндрические поверхности
Назовите элементы цилиндра.
Основания цилиндра – равные круги, расположенные в параллельных плоскостях
Высота цилиндра - это расстояние между плоскостями его оснований.
Радиус цилиндра – это радиус его основания.
Ось цилиндра – это прямая, проходящая через центры основания цилиндра (ось цилиндра является осью вращения цилиндра).
Образующая цилиндра - это отрезок соединяющий точку окружности верхнего основания с соответственной точкой окружности нижнего основания. Все образующие параллельны оси вращения и имеют одинаковую длину, равную высоте цилиндра.
Образующая цилиндра при вращении вокруг оси образует боковую (цилиндрическую) поверхность цилиндра.
Что представляет собой развертка цилиндра?
Разверткой боковой поверхности цилиндра является прямоугольник со сторонами H и C, где H – высота цилиндра, а C – длина окружности основания.
Как найти площадь боковой поверхности цилиндра?
Sб = H · C = 2πRH
Как найти площадь полной поверхности цилиндра?
Sп = Sб + 2S = 2πR(R + H).
Назовите основные виды сечений цилиндра. Какая фигура получается в каждом случае?
Осевое сечение цилиндра – сечение цилиндра плоскостью, проходящей через ось цилиндра (осевое сечение цилиндра является плоскостью симметрии цилиндра). Все осевые сечения цилиндра – равные прямоугольники
Сечение плоскостью, параллельной оси цилиндра. В сечении – прямоугольники.
Сечение плоскостью перпендикулярной оси цилиндра. В сечении круги, равные основанию.
10.02.2022
Приєднайтесь до відео консультаціїПередивіться важливі теоритичні відомостіВиконай завдання
Знайди помилку
Тестування:
7 б https://vseosvita.ua/test/start/nrn821 12б https://vseosvita.ua/test/start/mzj553
Онлайн урок відбудеться на платформі Google meet
Тест №1 8 балів №2 12балів
Онлайн урок відбудеться на платформі Google meet
Готуємося до ЗНО
Контрольна робота 11-А
https://vseosvita.ua/test/start/rwf376
Контрольна робота 11-Б
https://vseosvita.ua/test/start/tqd332
11.11.2021
2020-2021 навчальний рік
26.04-30.04.2021
Онлайн урок відбудеться на платформі Google meet за розкладом
А. Вписанный шар в пирамиду.

1. В треугольную пирамиду можно вписать шар
2. В пирамиду, у которой в основание можно вписать окружность, центр которой служит основанием высоты пирамиды, можно вписать шар.
Следствие. В любую правильную пирамиду можно вписать шар.
3. Центр шара, вписанного в пирамиду, есть точка пересечения высоты пирамиды с биссектрисой угла, образованного апофемой и ее проекцией на основание.
В. Описанный около пирамиды шар.
1. Около треугольной пирамиды можно описать шар.
2. Если около основания пирамиды можно описать окружность, то около пирамиды можно описать шар.
Следствие. Около любой правильной пирамиды можно описать шар.
3. Центр шара, описанного около пирамиды, лежит в точке пересечения прямой, перпендикулярной основанию пирамиды, проходящей через центр описанной около основания окружности, и плоскости, перпендикулярной любому боковому ребру, проведенной через середину этого ребра.
Следствие. Центр описанной около правильной пирамиды сферы лежит на высоте этой пирамиды.
С. Вписанный в призму шар.
1. Шар можно вписать в прямую призму, если в основание призмы можно вписать окружность, а высота призмы равна диаметру этой окружности.
2. Центр вписанного шара лежит на середине высоты прямой призмы, проходящей через центр окружности, вписанной в основание, а радиус шара равен радиусу окружности, вписанной в основание призмы.
D. Описанный около призмы шар.
1. Около призмы можно описать шар тогда и только тогда, когда призма прямая и около основания можно описать окружность.
2. Центр шара, описанного около прямой призмы, лежит на середине высоты призмы, проведенной через центр окружности, описанной около основания.
Пройдіть тестування https://vseosvita.ua/test/start/fhz672
20.04.2021
Онлайн урок відбудеться на платформі Google meet за розкладом
Виконайте наступне завдання №1
а) πr2; б) 2πr2; в) 3πr2; г) 4πr2. (1 бал)
2. Відношення об'єму циліндра до об'єму кулі, вписаної в циліндр, дорівнює:
а) 4 : 3; б) 3 : 2; в) π : 2; г) 2 : 1. (1 бал)
3. Якщо в рівносторонній конус вписано кулю, то відношення площі повної поверхні конуса до площі поверхні кулі дорівнює:
а) 3 : 1; б) 3 : 2 ; в) 9 : 2 ; г) 4 : 1. (2 бали)
4. Якщо в кулю вписано рівносторонній конус, то відношення об'єму кулі до об'єму конуса дорівнює:
а) 3 : 2 ; б) 27 : 5; в) 32 : 27; г) 32 : 9. (2 бали)
5.У конус вписано кулю. Знайдіть об'єм кулі, якщо твірна конуса дорівнює l і нахилена до площини основи під кутом α. (3бали)
6. У кулю вписано конус. Площа осьового перерізу конуса дорівнює S, кут між його висотою і твірною дорівнює α. Знайдіть об'єм кулі.
Завд.№2 тест https://vseosvita.ua/test/start/gdw496
13.04.2021
Онлайн урок відбудеться на платформі Google meet за розкладом
Корисні підказки
- Конус называется вписанным в пирамиду, если вершины их совпадают, а его основание вписано в основание пирамиды. Причём вписать конус в пирамиду можно только тогда, когда апофемы пирамиды равны между собой (необходимое и достаточное условие);[6]
- Конус называется описанным около пирамиды, когда их вершины совпадают, а его основание описано около основания пирамиды. Причём описать конус около пирамиды можно только тогда, когда все боковые рёбра пирамиды равны между собой (необходимое и достаточное условие);
- Высоты у таких конусов и пирамид равны между собой.
- если центры вписанной и описанной сферы совпадают, то сумма плоских углов при вершине пирамиды равна , а каждый из них соответственно , где n — количество сторон многоугольника основания
- КУТ при вершині- кут між двома ребрами .ДИВИСЬ ВИДИ КУТІВ ПІРАМІДИ ЗА ПОСИЛАННЯМ https://images.app.goo.gl/3QnKeHS99cCUfmdt6
07.04.2021
Комбинации многогранников и тел вращения
Онлайн урок відбудеться на платформі Google meet за розкладом
Призма, вписанная в цилиндр и описанная около цилиндра. Формула вычисления объема, боковой, полной поверхности цилиндра»
Полезные подсказки:
https://resh.edu.ru/subject/lesson/4911/train/
1.В цилиндр вписан шар. Найдите объем шара, если объем цилиндра равен 60.
2.Цилиндр вписан в куб. Известно, что объем куба равен 40. Найдите объем (V) цилиндра. В ответе запишите V/π.
3.Шар объемом 8 м3 вписан в цилиндр. Найдите объем цилиндра в м3.
4.В основании прямой призмы лежит квадрат со стороной 10. Боковые ребра призмы равны 3/π. Найдите объем цилиндра, описанного около этой призмы.
5.Ребро куба равно
6.Найдите площадь боковой поверхности цилиндра, если в цилиндр вписан шар радиуса 4.
7.В шар вписан конус, причем центр основания конуса совпадает с центром шара . Найдите отношение объема шара к объему конуса
8.В цилиндрический сосуд с водой бросили свинцовый шар. Радиус основания цилиндра 6 см, радиус шара 3 см. На сколько см поднимется вода в сосуде?
Решения прислать електронной почтой до 09.04.
09.04.2021
Урок №3
Призма, вписанная в цилиндр и описанная около цилиндра. Формула вычисления объема, боковой, полной поверхности цилиндра»
До 11.04 електронной почтой
19.03.2021
Сфера,куля
20. 01.2021
Онлайн урок відбудеться об 11.00 на платформі Google meet.
Правильна піраміда
https://vseosvita.ua/test/start/qtm711

15.01.2021
Онлайн урок відбудеться об 11.00 на платформі Google meet.
Правильна піраміда
ППройдіть тестування за посиланням (час тестування обмежений)
https://vseosvita.ua/test/start/mvw973
13.01.2021
Онлайн урок відбудеться об 11.00 на платформі Google meet.
Положення висоти у піраміді
https://vseosvita.ua/test/start/hjn900
Теоритичні відомості
1.
Если все боковые ребра пирамиды равны или наклонены под одним
углом к плоскости основания или образуют равные углы с высотой пирамиды, то
основание высоты пирамиды является центром окружности, описанной около основания
(и обратно).
2.
Если все боковые грани
пирамиды одинаково наклонены к основанию, то основанием высоты пирамиды
является центр окружности, вписанной в основание (и обратно).
3.
Если
все боковые грани пирамиды одинаково наклонены к плоскости основания, то
основанием высоты пирамиды является точка, равноудаленная от всех прямых,
которые содержат стороны основания.
4.
Если только две боковые грани пирамиды (или наклонной
призмы) одинаково
наклонены к основанию или общее боковое ребро этих граней образует равные углы
со смежными с ним сторонами основания, то это общее боковое ребро проектируется
на прямую, содержащую биссектрису угла между смежными с этим ребром сторонами
основания (и обратно)
5.
Если только одна боковая грань пирамиды перпендикулярна
плоскости основания, то высотой пирамиды будет высота этой грани.
6.
Если
две смежные боковые грани пирамиды перпендикулярны плоскости основания, то
высотой пирамиды будет их общее боковое ребро.
7.
Если две не
смежные боковые грани пирамиды перпендикулярны плоскости основания, то высотой
пирамиды будет отрезок прямой, по которой пересекаются плоскости этих граней.
1.
Про2 24.11.2020
Онлайн урок відбудеться об 11.00 на платформі Google meet.
https://vseosvita.ua/test/start/nss697
11.11.2020
Онлайн урок відбудеться об 11.00 на платформі Google meet.
https://vseosvita.ua/test/start/wzn771
04.11.2020
Онлайн урок відбудеться об 11.00 на платформі Google meet.
Тестування!!!
https://vseosvita.ua/test/start/snd463
22.10.2020
Передивіться відеоурок, перечитайте свій конспект та виконайте завдання тесту







































































































































































Комментариев нет:
Отправить комментарий